Otroški vozički so v marsičem podobnim osebnim avtomobilom. Ne samo po svoji glavni funkciji – prevozu, tudi drugače. Včasih je obstajal le en tip vozička – tak s kolesi in košaro. Ni bilo blagovnih znamk, različnih modelov, serij, letnikov. Bila so štiri velika kolesa in košara z zavitim ročajem. Tam so otroci potovali, dokler je šlo.
Današnji otroški vozički so povsem druga zgodba. Izbirati se da med tricikli in štiricikli, med amortiziranimi kolesi, vsak voziček ima udobno košaro za spanje in bolj aerodinamičen športni del za zvedavo razgledovanje po okolici. Nekateri vozički imajo lepotne dodatke, kot so kosmate rokavice na ročaju za mrzle zimske sprehode, ko bi mamico sicer zeblo v roke.
Nekateri temeljijo izključno na uporabnosti, drugi pa izključno na dizajnu. Spet tretjim je najpomembnejše to, da se čim bolj zložijo in tako zasedejo čim manj prostora v prtljažniku avtomobila. Glede na glavni kriterij izbora vozička, lahko okvirno določimo tudi socialni status staršev. Obstajajo blagovne znamke za višji statusni razred, kjer je pomembna blagovna znamka in posledično višja cena ni problem. Za nižje razrede obstajajo prav tako kvalitetni, a manj znani in morda bolj industrijsko proizvedeni vozički.
Podobno kot pri avtomobilih tudi blagovne znamke otroških vozičkov nosijo določene lastnosti. Nekateri so za elegantno sprehajanje po mestnem jedru, drugi za strme vzpone in dričaste spuste po razgibanem terenu, tretji za udobne in mirne nakupovalne trenutke … Tudi vozički imajo torej svojega BMW-ja, Volvota in Smarta. Zato pravimo, da je lahko otroški voziček tudi statusni simbol.
Najbolj lahko to vidite v kakšni otroški trgovini, kot so denimo Mali Vraci, kjer imate zbrane različne blagovne znamke, z različnimi modeli, letniki in različni sporočili. Velja razmisliti, kateri atributi so za vas najpomembnejši. Otroški vozički so namreč tisti del otroške opreme, ki je morda najbolj uporabljan in se tudi najhitreje obrablja.