Grafično oblikovanje je namenjeno lepi vizualni obliki, da je neka oblika in izgled lep ter prijetne za oko, pa tudi da zbudi pozornost gledalca. Lepo podobo lahko naredijo tisti, ki so v oblikovanju izurjeni in imajo smisel za oblikovanje. Celostna grafična podoba, ki jo s kartico označimo kot CGP, je gonilni del marketinga neke blagovne znamke ali podjetja. Amatersko grafično oblikovanje in profesionalno se precej razlikujeta po kakovosti in učinku, kar vedo vsi, ki imajo dobro stoječa podjetja ter blagovne znamke, zato vedno najamejo samo profesionalce z izkušnjami in znanjem.
Profesionalno grafično oblikovanje zajema na samem začetku raziskavo trga glede na tržno nišo, sedanje in potencialne kupce, ki mora biti zelo natančno definirana, da se točno ve, komu bo določena podoba prodajala. Nato mora oblikovalec spoznati še podjetje, če še nima celostne podobe njene cilje, vezjo, zaposlene torej njen duh in problem, k ga rešuje na trgu. Glede na vse to išče ideje za obliko logotipa in za barvo, ki sta osnovi za celostno grafično podobo torej CGP in sta rdeča nit skozi vse tiskane in digitalne medije.
Grafično oblikovanje celostne grafične podobe zajema še osnovno tipografijo, ki se jo določi tako za tiskane kot digitalne medije ponavadi posebej. Ko so te osnove, ki so glavne in najtežje za izvedbo dokončane, se lahko začne oblikovati še ostala vizualna komunikacijska sredstva, ki so lahko različna, odvisno od velikosti in potreb podjetja.
Grafično oblikovanje CGP lahko še zajema spletno stran, vizitke, dopise, račune, nalepke, opremo prostorov, avtomobila, oglasne pasice in blagovnih znamk tega podjetja, če jih ima več. Tako da je lahko zelo zahtevna in traja več mesecev ali pa prepusta za posameznike, mala podjetja in malo zahtevnejša za srednja podjetja.
Če bi želeli, da ima vaše podjetje ali blagovna znamka dober ugled, potem naj celostno grafično podobo izvede izkušen in inovativen oblikovalec. Dajete mu dosti časa in proste roke.