Otroška trgovina je poleg osnovnega poslanstva, to je nudenje vsega potrebnega za nego, razvoj in rast malčkov, ampak tudi stičišče informacij, izkušenj, nasvetov, ki se v otroški trgovini pretakajo med zaposlenimi, prodajnimi svetovalci, ter vsemi obiskovalci otroške trgovine, ki so prišli bodisi iz čiste radovednosti ali z namenom nakupa točno določenega izdelka.
Med police in prodajne artikle, ki jih nudi otroška trgovina starši stopijo pred rojstvom, posebno pred rojstvom prvorojenca. Pri tem jim prodajni svetovalci nudijo dober vpogled v vse potrebne artikle, ki jih bodo potrebovali pri negi, vzgoji in odraščanju njihovega otroka. Ob pomoči prodajnih svetovalcev bo vsaka dilema postala odgovor, s tem se poveča njihovo znanje in vedenje o načinu uporabe in koristnih lastnostih. Tudi najbolj podroben opis reklamnih sporočil in materiala težko nadomesti dolgoletne izkušnje in prakso, ki jo je prodajni svetovalce naprav v dolgoletnih izkušnjah prodaje artiklov otroške trgovine.
Otroška trgovina, pa naj bo še tako majhna in na videz preprosta mnogokrat presega velike trgovske centre. K temu pripomore dejavno ukvarjanje z vsemi zahtevami, potrebami in željami kupcev, ter pogosto razmišljanje o širjenju, bogatenju in spremembi ponudbe na prodajnih policah. Ponudba otroške trgovine je tako veliko bolj pristna v odnosu do kupcev kot večji nakupovalni centri, med drugim se tudi otroški oddelek z policami, artikli in drugimi prodajnimi pripomočki v večjih nakupovalnih centrih praktično izgubi v ponudbi raznoraznih drugih artiklov, zato tudi ni vedno na očeh in v središču pozornosti, kot to je v zaokroženi enoti manjše otroške trgovine.
V manjši enoti je otroška trgovina so artikli in blago tudi bolje razporejeni, urejeni in sortirani, medtem ko je v večjih trgovskih centrih zaradi večjega obsega vse skupaj težje najti točno določen artikel ali točno določeno skupino izdelkov. Prodajalci v takih centrih so tudi manj prisotni na otroškem delu zaradi prerazporejanja na druge izdelke zaradi prodajnih ciljev trgovca, ki so velikokrat bolj usmerjeni na kvantiteto kot kvaliteto ponudbe. V manjših enotah je tako otroška trgovina in njena ponudba, kot prodajalci neprimerno bolj usmerjen na manjše, vendar vedno sorodne izdelke, ali izdelke enakih skupin. Tako bo prodajni svetovalec ob vprašanju ali dilemi kupca prej znal poiskati pravi artikel ali skupino artiklov, ter kupcu znal povedati in razložiti razlike med za kupca na prvi pogled enakimi izdelki, z praktično enakimi lastnostmi ter malenkostnimi razlikami.
Otroška trgovina je za obiskovalce privlačna že s svojim videzom, razstavljenimi artikli v izložbi ter samim skrbno izbranim pohištvom, ki je v trgovini.