Grafični element, ki označi neko podjetje ali produkt in je sestavljen iz različnih črk, imenujemo logotip ali besedni znak. Dober primer za svetovno znan logotip je Coca-cola ali Rdeč Križ, ki ju vsi dobro poznamo. Njegov namen je boljša in lažja prepoznavnost produkta, programa ali podjetja, še posebej v današnjem času.
Sodoben logotip se lahko svojemu razvoju zahvali različnim novim izumom in tehnikam iz zgodovine. Že okoli leta 2300 pred našim štetjem so takratni prebivalci poznali valjasta tesnila, ki so jim služila kot logotip, kovanci so se razvili okoli leta 600 pred našim štetjem, kot logotipe pa štejemo tudi grbe in vodne žige, vse skupaj pa je močno pomagalo tudi pri razvoju tehnologije tiskanja.
Med 18. in 19. stoletjem se je naša družba pretvorila iz agrarne v industrijsko in takrat so fotografije in litografije prispevali v skokovitemu napredku oglaševalske industrije, hkrati pa se je tudi tipografija sama soočala z revolucijo izražanja in oblike, saj se je razširila na oblike v knjigah, uporabo krepke in okrašene pisave na pano plakatih in podobno. Iz tega pa do splošne uporabe umetnosti za označevanje in razširitev prepoznavnosti podjetij ni bilo več daleč in tako je nastal logotip. Umetnost se je širila in se izražala dekorativno, pripovedovala o naravi in kmalu tudi za razlikovanje med različnimi blagovnimi znamkami in njihovimi produkti. Oglaševanje in promoviranje je bilo v vzponu in tako so že leta 1890 v Združenih državah Amerike litografska tiskarska podjetja zaposlovala več kot 8.000 ljudi.
Inovatorji v litografskem procesu in vizualnih umetnostih so bili tiskarsko podjetje Rouchon iz Francije ter Joseph Morse iz ZDA, saj se se z izumom tiskanja povečala pismenost. Ko so se stroški tiskanja znižali in so se vizualni stili spremenili, so dekorativne umetnosti privedle do velike razširitve tipografskih slogov ter načinov za predstavljanje podjetij. Prvi znani logotip izhaja iz leta 1876 in predstavlja rdeč trikotnik blagovne znamke Bass.