Zloženke so na kartončku zbrane zbirke najboljših lastnosti v na primer podjetjih. Tako so zanimive zloženke pametno in varčno širjenje informacij o določenem predmetu ali dogodku ozirona storitvi in ustvarijo prvi stik med mogočimi bodoči strankami in podjetjem. zelo je pomembno, da je na njih zbran nek kratek in jedrnat vendar konkreten opis stvari, saj so po navadi v manjših oblikah ter si za to ne moremo privoščiti vanjo vključiti vsake nepomembne podrobnosti, saj so namenjene za nabiralnike.
Velik pomen za zloženke ima prvi vtis. To pomeni, da je zunanji videz najpomembnejši dejavnik pri ustvarjanju zloženk. Zloženka more biti tudi informativna najbolj, kakor se da. Dobra informativna zloženka mora vsebovati informacije o vašem podjetju, ki jih želite sporočiti vašim kupcem/strankam, da jih bo informacija pritegnila in se bodo odločili za vaše npr. podjetje.
Pri izdelku, ki ga predstavljate morate poudariti njegove največje prednosti ter originalnosti izdelka. Ne pozabite omeniti vaših izkušenj z izdelkom in izkušenj z delom na splošno.
Na zloženke ne omenjajte nepomembnih, vmesnih stvari saj s tem lahko pridete do težave. Namreč na zloženki bodo informacije delovale natlačeno in s tem neprivlačno. Kartica mora izgledati kvalitetno že ob prvem vrisu. To pomeni kvaliteten material in barva, tako kot vam zagotavlja podjetje Magma Media, ki pravi, da vam bo svetovala pri vsebinski ter vizualni (materialni) zasnovi zgibanke. Ponuja cenovno ugodno tiskanje ne glede, ali gre za digitalno tiskanje, ali toskanje offset.
Ko naročate zloženko morate načrtovati naslednje značilnosti, in sicer naklado (število kosov), velikost zgibanke (Duble DL,A5, A4, A3), število pregibov (1 ali 2), izbran material papirja in debelino, vrsto tiska (digitalno ali offset) ter termin izdelave.
Zloženke so tako zelo uporabna, hitra in informativna metoda širjenja informacij o vašem projektu.